joi, 22 octombrie 2009

N-am mai scris despre asta inainte

Pur si simplu n-am stare !
Maine la 12 fix o sa fiu in Gara de Nord, urcandu-ma in trenul Bucuresti Nord-Vaslui. O sa urmeze 6 ore fara 8 minute in care eu n-o sa am stare chiar deloc si o sa repet incontinuu "Mergem in Vaslui !!" Dupa ce vor trece orele alea, o sa intram pe peronul garii din Vaslui si eu o sa incep sa topai mai mult decat pana atunci, si o sa caut pe peron acele 2 capete crete si acele doua capete ne-crete. Probabil o sa-i vad si o sa fac mai rau decat am facut la 5 ani cand imi doream un trenulet si l-am gasit de craciun sub brad. De aici nu pot decat sa presupun ca o sa sar pe toti pe rand si dupa o sa bem si o sa radem si o sa fie genial.
Nu-mi ajungea un singur post despre Vaslui, mai e nevoie de inca 5 ! Posibil pana maine mai scriu inca unul, iar dupa o sa urmeze o serie de alte 50 in care sa povestesc cum a fost.
Can't wait !!

Niciun comentariu: