miercuri, 28 octombrie 2009

Vaslui !

Iata ca am ajuns, in sfarsit, in Vaslui. Desi orasul in sine nu e cine stie ce (e format dintr-o strada cu tot ce e in jurul ei) a fost BESTIAL!! Am revazut-o, in sfarsit, pe Claudia, pe care nu o mai vazusem de 3 ani, am cunoscut-o in carne si oase pe Laura (in sfarsit!) si i-am revazut si pe Mada si pe Cosmin, pe care nu i-am mai vazut de prima oara, adica de la Metallica.
Betie, rasete, nervi mimati de Claudia ca sa o trezeasca pe Andreea din betie, somn alaturi de alte 2 persoane,bautura ieftina, oras mic, persoane foarte ok, totul a fost perfect!
N-o sa stau sa povestesc in detaliu, in orice caz mi s-a implinit visul, am ajuns acolo, iar prin asta a luat nastere cel de-al doilea vis: sa mai ajung odata. Si inca odata. Si inca odata. Nu cred ca m-as satura nici daca m-as duce in fiecare weekend timp de 3 ani...

Un comentariu:

Anonim spunea...

:X:X....in Vaslui mi-am descoperit cea mai mare frica a mea....iubesc Vasluiului de 2 ori mai mult! :X:X....mai mergem,cine stie ce o sa mai descopar si ce-o sa se mai intample :D